لوله کشی گاز در ارومیه

لوله کشی گاز در ارومیه

لوله کشی گاز خانگی و تجاری و صنعتی در ارومیه- اروم گاز
لوله کشی گاز در ارومیه

لوله کشی گاز در ارومیه

لوله کشی گاز خانگی و تجاری و صنعتی در ارومیه- اروم گاز

لوله کشی گاز در ارومیه

امروزه همه مالکین ساختمان های مسکونی، تجاری، آپارتمانی، اداری و صنعتی  نیاز ضروری به لوله کشی گاز در ارومیه دارند. این شهر  یکی از شهرهای کوهستانی است که در زمستان و پاییز هوای سردی دارد. مردمان این شهر برای مقابله در برابر سرما و گرم ماندن خانه، اقدام به لوله کشی گاز در ارومیه می نمایند.  یکی از مجریان صلاحیت دار که سال های زیادی است مشغول به لوله کشی گاز در ارومیه است، اروم گاز است.



نحوه مراحل اداری لوله کشی گاز در ارومیه 

لوله کشی گاز یک صنعت ساده و بدون قوانین نیست. خیلی ها از مالکین فکر می کنند گازرسانی نیز همانند لوله کشی آب است. در حالی که این صنف حساسیت بیشتری نسبت به لوله کشی آب دارد. مجریان لوله کشی گاز در ارومیه زیر نظر اتحادیه و سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان غربی فعالیت می کنند. طوری که پیمانکاران باید طبق مبحث 17 مقررات ملی  اقدام به لوله کشی نمایند و بازرسین گاز نیز طبق همان مبحث اقدام به تائید لوله کشی انجام شده می نمایند.

بعد از تایید ساختمان مورد نظر طبقه نقشه و لوله کشی انجام شده(ناظر باید برای مشاهده به محل ساختمان مراجعه کرده و حضوری فشار و دیگر الزامات را رعایت کند)، سپس مجری لوله کشی گاز در ارومیه مکلف است پرونده را امضا نموده و برای مهر نهایی به سازمان نظام مهندسی شخصا ببرد. که بعد از کنترل نهایی نقشه توسط سازمان فوق، نقشه تایید نهایی شده و به مجری تحویل داده می شود که مالک پرونده را از مجری دریافت می کند.


انتخاب مجری گاز برای لوله کشی گاز در ارومه


مجری فردی است که دارای پروانه کسب بوده و مجوز فعالیت از سازمان نظام مهندسی داشته باشد. 

لوله کشی گاز نیز فردی است که لوله کشی گاز را انجام می دهد.

این دو فرد مکمل هم است. یعنی مجری صلاحیت دار باید مجوز شروع لوله کشی گاز در ارومیه را از نظام مهندسی برای ملک مورد نظر بگیرد، تا لوله کش گاز بتواند کارهای اجرایی را انجام دهد.

لوله کشی گاز عیسی زاده در حدود 15 سال است که در شهرهای ماکو، پلدشت، شوط و ارومیه اقدام به خدمات لوله کشی می کند. اروم گاز  دارای مجوز فعالیت از:

  • اتحادیه خدمات فنی ارومیه 
  • سازمان نظام مهندسی استان
  • سازمان راه و شهرسازی

اروم گاز لوله کشی گاز شما را به دو صورت زیر انجام می دهد:

  1. لوله کشی گاز در ارومیه با مصالح 
  2. لوله کشی گاز در ارومیه بدون مصالح (دستمزد)

قیمت لوله کشی گاز در ارومیه 


قیمت لوله کشی گاز در ارومیه توسط اروم گاز به صورت بسیار مناسب برای همشهریان انجام می شود. با توجه به قیمت لوله های مصرفی، مانند: 1/2 و 3/4 و 1 اینج مشخص می شود که فروشگاه های لوله گازی زیادی در سطح ارومیه می باشد. اگر لوله کشی گاز در ارومیه با مصالح باشد، تمامی مصالح را مجری مکلف است تهیه کرده و برای مالک در انتها فاکتور ارائه دهد. 

در صورتی که از نوع دوم یعنی بدون مصالح باشد مالک تمامی مصالح را تهیه می کند و مجری تنها هزینه اداری و دستمزد لوله کشی بر حسب متر را از شما اخذ می کند. در خانه ها یا مراکز تجاری زیر 30 متر لوله کشی به حالت دستمزد یا با مصالح به صورت توافقی انجام می شود و بر حسب متراژ نیست. برای اطلاع از قیمت روز لوله کشی گاز در ارومیه می توانید با شماره تماس های روی عکس تماس حاصل فرمائید.

 

لوله کشی گاز آپارتمان در ارومیه

آپارتمان ها به دلیل حساسیتی که دارند باید توسط مجریان با تجربه لوله کشی شوند. در صورت تمایل می توانید برای اطلاع از قیمت لوله کشی  گاز آپارتمان در ارومیه می توانید با شماره های موجود تماس حاصل فرمائید تا برای مشاهده و قیمت گذاری از نزدیک، مجری تشریف بیارد.


راه های ارتباط با مجری گاز عیسی زاده برای لوله کشی گاز در ارومیه 

 می توانید با شماره تلفن زیر جهت تماس با مجری استفاده کنید:  09141862170


نمونه های انجام شده  لوله کشی گاز در ارومیه


نمونه های عکس  لوله کشی  گاز درارومیه



لینک مطالب مرتبط با لوله کشی گاز در ارومیه و اروم گاز


بهترین مجری لوله کشی گاز در ارومیه با قیمت واقعی برای مطالعه کلیک کنید


قیمت لوله کشی گاز در ارومیه برای مطالعه کلیک کنید


فن حلزونی و ست ماینر چیست؟ برای مطالعه کلیک کنید


نحوه اجرای لوله کشی گاز برای مطالعه کلیک کنید



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد