لوله کشی گاز در ارومیه

لوله کشی گاز در ارومیه

لوله کشی گاز خانگی و تجاری و صنعتی در ارومیه- اروم گاز
لوله کشی گاز در ارومیه

لوله کشی گاز در ارومیه

لوله کشی گاز خانگی و تجاری و صنعتی در ارومیه- اروم گاز

بهترین مجری لوله کشی گاز در ارومیه با قیمت واقعی

بعد از اتمام احداث ساختمان، نوبت به اجرای تاسیسات اصلی می رسد. برای بهره مندی از ساختمان و سکونت و زندگی در داخل آن، باید مهم ترین تاسیسات از طریق سازمان های مربوطه مجوز اخذ شده و نصب شود. نوبت اخذ مجوز های تاسیسات گاز و لوله کشی گاز در ارومیه از سازمان نظام مهندسی و سپس نصب رگولاتور و کنتور گاز توسط شرکت گاز صورت می گیرد. 


لوله کشی گاز 

مالکین ساختمان ابتدا باید به اطلاع مجری گازرسانی  برساند و بر روی قیمت ها توافق کنند. سپس مجری باید ممیزی ملک را ثبت نموده و منتظر تعیین بازرسی از سوی نظام مهندسی باشد. بعد از تعیین بازرسی مجزی باید با مهندس ناظر هماهنگ کرده و برای بازدید ابتدایی به همراه ناظر به محل ملک مراجعه نموده و  با همفکری مسیر لوله کشی، سایز لوله ها و خیلی از موارد مهم دیگر را مورد بحث و بررسی قرار دهند.( تمامی موارد تابع نظر شخصی نبوده و مجری و بازرس باید از مبحث مقررات ملی پیروی نمایند).

حالا مجری اقدام به اجرای لوله کشی گاز در ارومیه نموده که باید طبق مبحث مقررات ملی 17 صورت بگیرد. بعد از سپری شدن حداقل 48 ساعت از اجرای لوله کشی گاز و زیر فشار ماندن، مجری می تواند برای تایید نهایی با بازرس تعیین شده اقدام به مراجعه نماید. 

قیمت روز لوله کشی گاز در ارومیه 

قیمت روز لوله کشی گاز در ارومیه را نمی توان یک عدد ثابت در نظر گرفت به این  دلیل که آهن و مصالح لوله کشی گاز در ارومیه در طول هفته یا ماه دارای نوسانات است بنابراین برای اطلاع از قیمت روز  لوله کشی گاز در ارومیه می توانید با شماره تماس موجود 09146352170 به مدیریت عیسی زاده تماس حاصل فرمایید و از قیمت  روز مطلع شوید. همچنین علاوه بر قیمت لوله کشی، هزینه ممیزی، ثبت پرونده و نقشه به عهده مالک می باشد که از طرف سازمان نظام مهندسی هر استان و شهر تعیین می شود. 



لینک مطالب مرتبط با لوله کشی گاز در ارومیه و اروم گاز



قیمت لوله کشی گاز در ارومیه برای مطالعه کلیک کنید


فن حلزونی و ست ماینر چیست؟ برای مطالعه کلیک کنید


نحوه اجرای لوله کشی گاز برای مطالعه کلیک کنید


لوله کشی گاز در ارومیه  برای مطالعه کلیک کنید




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد